مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 09:052020-05-21سياسي

فعالیت مجدد تاسیسات گردشگری خراسان رضوی


معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از آغاز بازگشایی و فعالیت مجدد تاسیسات گردشگری خراسان رضوی خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از آغاز بازگشایی و فعالیت مجدد تاسیسات گردشگری خراسان رضوی خبر داد.

محمدصادق براتی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی با اعلام این خبر اظهار کرد: از امروز اول خردادماه، تمامی تاسیسات گردشگری و واحدهای اقامتی رسمی دارای مجوز می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت کنند.

وی ادامه داد: البته پذیرش مسافر در واحدهای اقامتی در اختیار دستگاه ها و نهادها، از جمله اوقاف و امور خیریه، آموزش و پرورش، شهرداری و زائرسراهای دولتی ممنوع است.

قائم مقام رییس ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: مقرر شد به منظور کنترل دقیق اجرای پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده به تمامی واحدها و صنوف، بازدیدهای مشترک و تخصصی از ارائه دهندگان خدمات به زائران در شهر مشهد و شهرستان های استان توسط دستگاه های مرتبط با هماهنگی یکدیگر صورت گیرد و با متخلفان برابر مقررات قانونی برخورد جدی شود.

براتی تاکید کرد: با توجه به شروع احتمالی ورود زائران و مسافران به شهر مقدس مشهد پس از پایان ماه مبارک رمضان، کمیته نظارت بر واحدهای خدمت رسان در مبادی ورودی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مجدد تاسیسات گردشگری خراسان رضوی

فعالیت مجدد تاسیسات گردشگری خراسان رضوی